środa, 12 grudnia 2012

Powrót po latach.



Cześć wracam do Was po dłuższej przerwie. Jest ona spowodowana moim brakiem czasu. Patrząc na liczbę odwiedzin mojego bloga przez  Was w czasie kiedy mnie nie było widzę, że warto wrócić do pisania. Dziękuję wszystkim za pozytywne wypowiedzi na temat mojego bloga i znowu zaczynam dla Was pisać. Kolejne posty zaczną pojawiać mam nadzieję bardziej regularnie, zależy to czy uda mi się zrobić zdjęcia i kiedy będę miała czas na ich wstawienie. W pierwszym poście pisałam, że będzie to blog o modzie, ale zaczęłam Wam pokazywać moje kosmetyki, więc blog zostanie pod tą samą nazwą, ale będę recenzować kosmetyki, które kupuję i używam, robić projekty denko, ulubieńców danego miesiąca z mody zostaną stylizacje. Piszcie w komentarzach o czym chcielibyście przeczytać posty. Może, któreś z pomysłów zamieszczę na blogu. Czekajcie na następne wpisy :)

3 komentarze: