środa, 20 lutego 2013

Tag sekrety Bloggerki.




Witam Was znów po dłuższej przerwie. Teraz, znowu będę miała mniej czasu, ponieważ dostałam się do II etapu konkursu, więc trzeba zacząć się przygotowywać. Kiedy skończę wszystkie konkursy to postaram się pisać regularnie  co nie zawsze mi wychodzi. Pogoda nie dopisuję więc nie mam gdzie robić zdjęć z moimi strojami. Dlatego dzisiaj na moim blogu znajdziecie kolejny Tag znalazłam go na jakimś blogu modowym, więc zapraszam do przeczytania.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Posty piszę od lipca zeszłego roku. Postów nie publikuję regularnie najczęściej zależy to od mojego czasu, chęci, które zależą od ilości dodanych przez was komentarzy i polubień mojego bloga na facebooku.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Zależy od ilości czasu, który posiadam ale najczęściej zaglądam raz sprawdzam ile osób wchodzi na bloga, sprawdzam czy pojawiły się nowe komentarze i jak mam czas i ochotę to piszę dla Was posty.
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Kilka osób wie o moim blogu.
4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Częściej oglądam kanały na youtube o modzie, ale dziewczyny, które tam dodają swoje filmy posiadają też blogi np. Msdoncelitta.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Zazdrość to złe uczucie, ale chciałabym mieć więcej widzów jak niektóre bloggerki, więcej polubień na facebooku. I oczywiście pomysłów.
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Jeżeli kupuję jakiś kosmetyk to najczęściej dlatego, że będę go używać, a przy okazji piszę dla Was recenzje.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Chyba nie, mam ochotę coś kupić, ale zawsze zastanawiam się co najmniej 2 razy zanim to zrobię.
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Zaczęłam interesować się modą, ale także zaczęłam więcej czytać o modzie .
9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Różnie często patrzę na inne blogi i szukam jakiś Tagów, posty piszę też kiedy coś kupię i po przeczytaniu waszych komentarzy. Szkoda, że piszecie bardzo ogólne odpowiedzi na pytanie o czym mam napisać L i na końcu są codzienne stylizacje.
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Mam jak sprawdzam ile osób czyta mojego posta i widzę liczbę np. 10 osób, a potem kiedy nie bloguję widzę około 100 wejść.
Dodatkowe pytanie:
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Nie ma chyba czegoś takiego.

Chciałam, żeby ten Tag na swoim blogu zrobiła Aleksandra z http://alexandra-who.com/ i Paulina z  http://yukekawaii.blogspot.com/
Wszystkich proszę o opinie o moim nowym tle czy Wam się podoba J. Pozdrawiam Was wszystkich do następnego postu.

6 komentarzy:

  1. Tło dobre, takie delikatne ;) Ale pisz częściej posty, bo gdy tego nie robisz regularnie, ludzie zapominają o blogu, a tego chyba nie chcesz ;) i przede wszystkim chyba wszyscy czekają na post z ubraniami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj tak, pokaż więcej kreacji !

    OdpowiedzUsuń
  3. czekamy na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna przyszła, czekamy na nowe stylizacje !! :)

    OdpowiedzUsuń