piątek, 19 kwietnia 2013

Włochy.



Dziś mam dla Was post o Włoszech, ponieważ niedawno stamtąd wróciłam. Obiecuję, że za niedługo będą jakieś stylizację jak wyzdrowieję. Dzisiaj zamieszczam moje zdjęcia wykonane  podczas eskapad włoskich więc stylizacje nie jest tu najważniejsza, podstawą była wygoda. Oto kilka miejsc, które wywarły na mnie szczególne wrażenie :
1)      Koloseum- potężny budynek, w telewizji wydaje się mniejszy. Szkoda, że brakło czasu, żeby można było wejść do środka
 2)      Kolumnady widziane na Forum Romanum- ogromne kolumny, które pięknie wyglądają z tarasów. W przyszłości jak będę tam jeszcze raz to bardzo chcę je zobaczyć z bliska.


3)      Bazylika św. Piotra z zegarem- Jedno z najpiękniejszych miejsc w Rzymie. Robi wrażenie wielkiego. Najlepiej chyba zwiedzać cały dzień, bo mieszcząc się w godzinie ciężko jest dokładnie się przyjrzeć. Na drugim zdjęciu widać dzwon i zegar



4)      Asyż- miejsce, w którym żył święty Franciszek. Najpiękniejszy widok to Porcium Culi czyli kościół, który podobno miał podtrzymywać święty Franciszek. Kiedy dowiedział się od Chrystusa, że kościół się „wali”. Po zdjęcia Porcium Culi zapraszam do Internetu na moim widać tylko ten zewnętrzny, bo Porcium Culi jest w środku dużego Kościoła niedawno wybudowanego.


2 komentarze:

  1. super, też zawsze chciałam jechać do Barcelony, buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Przypadkiem tutaj trafiłam i muszę Ci powiedzieć, że masz bardzo oryginalny styl! Strasznie mi się tutaj podoba, szkoda, że od tak dawna nie piszesz :(

    OdpowiedzUsuń